O skutecznych reklamach

Efektywna reklama

Zamysłem reklamy jest takie wpływanie na zmysły człowieka (wzrok, słuch, węch, dotyk), ażeby powstał w jego umyśle pozytywny wizerunek towaru i chęć jego posiadania. Efektywna reklama to taka, która nie tylko osiągnie cel zasadniczy, natomiast i sama w sobie zostanie zakodowana. Zwykle spotykane formy reklamy to:

– telewizyjna (obraz, dźwięk, słowa),

– radiowa (dźwięk, słowa),

– próbki towaru (dotyk, zapach),

– napisy, znaki graficzne (obraz).

Badania podkreślają, że znaczna część ludzi jest „wzrokowcami”, zatem na tok poznawania i zapamiętywania emanują impulsy wizualne. Na tę grupę najsilniej wpływać będą reklamy z obrazem tj. telewizyjna, banery, pylony, tablice i kasetony reklamowe. O wpływie tego typu reklam można przekonać się obserwując główne handlowe ulice obszernych miast. Kolorowe, podświetlane, migoczące – mają za zadanie zwrócić uwagę na siebie i na produkt, który reklamują dzień i noc.

Kasetony reklamowe

To doskonały przykład takiej reklamy. Estetyczne wizualnie i niezwykle trwałe kasetony są znakomitą wizytówką zakładów usługowych (kosmetycznych, fryzjerskich, stomatologicznych itp.), gastronomicznych (bary, puby), punktów sprzedaży. Technologię wykonania i wizerunek można bez trudności dostosować do wymogów klienta (rodzaj płyty, oświetlenia i grafiki). Można zamówić druk jedno- lub dwustronny, druk uv bądź solventowy, różne materiały i kolory. Uzupełniającym ważnym aspektem tego typu reklamy jest krótki czas realizacji a także nieduże koszty.

Możliwość komentowania jest wyłączona.